O NAMA
Preduzeće “Održavanje i usluge” d.o.o. Novi Sad osnovano je početkom 2004. godine izdvajanjem dela preduzeća iz sastava EPS JP “Elektrovojvodina”, sa osnovnom delatnošću održavanja poslovnih prostora i voznog parka komitenata i pružanja ugostiteljskih usluga u objektima osnivača.
15 GODINA ISKUSTVA
Višegodišnje radno iskustvo na područiju Novog Sada i AP Vojvodine daje nam pravo da za sebe kažemo da smo uspešni i uvek spremni da odgovorimo na sve zahteve i potrebe, koje klijent od nas zahteva. Od nas možete da očekujete efikasnost, doslednost, preciznost, kvalitet i profesionalnost.
Naša misija je da vrhunskim kvalitetom usluga koje pružamo klijentima implementiramo visoke evropske standarde u oblasti održavanja i pružanja usluga na celoj teritoriji AP Vojvodine, po tržišno najpovoljnijim uslovima.
NAŠE USLUGE
Održavanje i usluge d.o.o. Novi Sad je preduzeće sa modernom politikom poslovanja i jasno definisanim ciljevima koje nastoji da poboljša usluge koje pruža svojim korisnicima. Iz širokog spektra usluga izdvajamo:
RUKOVODSTVO
Rukovodstvo i svi zaposleni odgovorni su za kvalitet izvršavanja aktivnosti u području svoga rada, sa krajnjim ciljem da se korisnicima pruži visok nivo kvaliteta usluga. Na osnovu uočenih nedostataka i problema, rukovodstvo aktivno učestvuje i podstiče zaposlene na stalno unapređenje nivoa pružanja usluga i poslovanja Preduzeća, sa ciljem povećanja kvaliteta usluga, performansi i konkurentnosti. Stručno izvršavanje zadataka, u skladu sa utvrđenim ciljevima, ostvaruje se kroz intenzivnu komunikaciju između rukovodstva i zaposlenih i stalne procese obuke i usavršavanja.
Milan Balać, diplomirani ekonomista, rođen je 1965. u Kninu. U Rafineriji nafte Novi Sad bio je zaposlen od 1996. kao devizni referent u Sektoru za uvoz i izvoz, zatim kao rukovodilac u Službi za nabavku, a potom je postao šef komercijalnog sektora.
Na mesto direktora Javnog gradskog saobraćajnog preduzeća (JGSP) „Novi Sad“ dolazi 2013. godine. Od juna 2014. godine, dolazi na čelo „Spensa“. 2016. godine postaje direktor „Održavanje i usluge“ d.o.o. Novi Sad.
„Održavanje i usluge“ d.o.o. Novi Sad svoje poslovanje zasniva na uslugama koji su u potpunosti usaglašeni sa zahtevima važećih zakona i propisa, tehničkim standardima i zahtevima korisnika, radi postizanja njihovog maksimalnog zadovoljenja. Kako bismo postigli kontinuitet usluge najvišeg nivoa, uvodimo najsavremenije standarde poslovanja i radne procedure.
„Održavanje i usluge“ d.o.o. Novi Sad želi da unapredi postojeću poziciju na tržištu u oblasti pružanja usluga iz svoje poslovne ponude, sa realnim tržišnim učešćem na stabilnim osnovama, obezbeđujući svojim kupcima i poslovnim partnerima usluge i poslovne odnose koji imaju uspešniju i sigurniju poslovnu budućnost.
Težiti ka postavljanju viših standarda u oblasti pružanja ugostiteljskih usluga kao i investicija, i ne samo uvoditi nove navike i trendove, nego ih predviđati i kreirati.
Kako bi zadržali poziciju na tržištu i istovremeno ih unapredili u interesu ispunjavanja zahteva kupaca radi povećanja njihovog zadovoljenja „Održavanje i usluge“ d.o.o. Novi Sad će svoje ciljeve usmeriti ka:
– povećanju obima pružanja usluga;
– povećanju iskorišćenosti postojećih kapaciteta kroz rast produktivnosti rada;
– rastu ukupnog prihoda;
– nastavaku modernizacije i osavremenjavanja sredstava rada kroz nabavke nove opreme;
– upošljavanju radne snage kroz prilagođavanje kvalifikacione i starosne strukture, kao i racionalizaciji kroz prilagođavanje obima radne snage realnim potrebama privrednog društva;
– korišćenju proizvodnih i kreativnih potencijala svakog zaposlenog;
– razmatranju prigovora, mišljenja i predloga svih zainteresovanih strana radi preduzimanja mera za njihovo uključivanje u tendencije za poboljšavanje poslovanja.