O NAMA

Preduzeće “Održavanje i usluge” d.o.o. Novi Sad osnovano je početkom 2004. godine izdvajanjem dela preduzeća iz sastava EPS JP “Elektrovojvodina”, sa osnovnom delatnošću održavanja poslovnih prostora i voznog parka komitenata i pružanja ugostiteljskih usluga u objektima osnivača.

15 GODINA ISKUSTVA

Višegodišnje radno iskustvo na područiju Novog Sada i AP Vojvodine daje nam pravo da za sebe kažemo da smo uspešni i uvek spremni da odgovorimo na sve zahteve i potrebe, koje klijent od nas zahteva. Od nas možete da očekujete efikasnost, doslednost, preciznost, kvalitet i profesionalnost.
Naša misija je da vrhunskim kvalitetom usluga koje pružamo klijentima implementiramo visoke evropske standarde u oblasti održavanja i pružanja usluga na celoj teritoriji AP Vojvodine, po tržišno najpovoljnijim uslovima.

NAŠE USLUGE

Održavanje i usluge d.o.o. Novi Sad je preduzeće sa modernom politikom poslovanja i jasno definisanim ciljevima koje nastoji da poboljša usluge koje pruža svojim korisnicima. Iz širokog spektra usluga izdvajamo:

  • održavanje postojećih i izvođenje novih elektroenergetskih instalacija,

  • održavanje postojeće i montaža nove spoljne i unutrašnje rasvete,
  • održavanje i uvođenje novih sistema klimatizacije, ventilacije, hlađenja i grejanja,

  • održavanje i montaža novih telefonskih i računarskih instalacija,

  • održavanje i uvođenje novih vodovodnih i kanalizacionih instalacija,

  • izvođenje bravarskih i stolarskih radova po zahtevima korisnika usluga,
  • održavanje i servis putničkih i lakih teretnih vozila,

  • pružanje ugostiteljskih usluga.

  +381 21 4804 062

RUKOVODSTVO

Rukovodstvo i svi zaposleni odgovorni su za kvalitet izvršavanja aktivnosti u području svoga rada, sa krajnjim ciljem da se korisnicima pruži visok nivo kvaliteta usluga. Na osnovu uočenih nedostataka i problema, rukovodstvo aktivno učestvuje i podstiče zaposlene na stalno unapređenje nivoa pružanja usluga i poslovanja Preduzeća, sa ciljem povećanja kvaliteta usluga, performansi i konkurentnosti. Stručno izvršavanje zadataka, u skladu sa utvrđenim ciljevima, ostvaruje se kroz intenzivnu komunikaciju između rukovodstva i zaposlenih i stalne procese obuke i usavršavanja.

MILAN BALAĆ
MILAN BALAĆDirektor

Milan Balać, diplomirani ekonomista, rođen je 1965. u Kninu. U Rafineriji nafte Novi Sad bio je zaposlen od 1996. kao devizni referent u Sektoru za uvoz i izvoz, zatim kao rukovodilac u Službi za nabavku, a potom je postao šef komercijalnog sektora.

Na mesto direktora Javnog gradskog saobraćajnog preduzeća (JGSP) „Novi Sad“ dolazi 2013. godine. Od juna 2014. godine, dolazi na čelo „Spensa“. 2016. godine postaje direktor „Održavanje i usluge“ d.o.o. Novi Sad.